thumbnail

ALBERT HEIJN

Relatie event

Franchisenemersdagen
Albert Heijn

In drie dagen tijd werden alle franchisenemers van Albert Heijn ontvangen in het Inspyrium. Na de indrukwekkende plenaire kick-off werden de gasten welkom geheten in De Loods. Hier konden de bezoekers de nieuwe winkelpresentaties van de bakkerij, de keuken, de markthal en de tuin ontdekken. Te midden van deze werelden gingen de ondernemers het gesprek met elkaar aan.

“Het was echt heel prettig samenwerken. Men dacht met ons mee over hoe het slimmer, efficiënter en beter kon. Toen de vers hal de volgende ochtend onder water bleek te staan, werd er meteen actie ondernomen. Onze gasten hebben er niets van gemerkt.”

Pascale Smeets

Eventmanager Albert Heijn

2 dagen
1200 gasten
4 werelden
600 m2 gras
90 bomen
1 lekkage
38 dweilen

Eventmanager
aan het woord

“Rond 5 uur in de morgen word ik door onze schoonmaakploeg uit bed gebeld met het bericht dat de hal onder water staat. Onderweg bel ik alle schoonmaakbedrijven uit de regio en onze cateraar. Binnen een mum van tijd staan we op locatie om het waterballet op te ruimen. Mijn dank gaat uit naar het gras dat als spons fungeerde en de hulp van het immense dweilorkest. Na 3 uur zwoegen stond alles er weer netjes bij. De gasten hebben er niks van gemerkt: genieten!

Neem contact op met Aik

Stap in onze groene wereld

We denken graag met je mee, staan altijd voor je klaar en houden ervan om dingen net even anders te doen.